Explicații fundamentate a pușcăriabililor din UDTTMR.

Clasificarea directă și asimilată a «persoanei juridice de drept public» așa cum este ea identificată în legislației, indiferent că place tătărimii sau nu, acesta nu poate fii interpretată și încălcată așa cum a făcut-o pretinsul președinte Gelil Eserghep și toți cei care i-au susținut activitățile ilegale începând cu data anulării Congresului Național din 09.01.2016, la zi.
Pentru a anula iluziile și interpretările celor interesați, voi cita mai jos normativul care definește expres categoria în care este inclus UDTTMR și anume: «Autoritatea publică reprezintă orice organ de stat sau al unităților administrativ-teritoriale care acționează, în regim de putere publică, pentru satisfacerea unui interes public. Potrivit legii sunt asimilate autoritarilor publice, în sensul O.G. 26/2000 privind asociaţiile și fundațiile, persoanele juridice de drept privat care, potrivit legii, au obținut statut de utilitate publică sau sunt autorizate să presteze un serviciu public».
Pe înțelesul tuturor, având statut de Utilitate Publică, prin asimilare, UDTTMR este inclusă în categoria Instituțiilor Publice subordonat Guvernului României așa cum rezultă însăși din temeiul Ordonanței sus menționate, în care, la Capitolul VI, art. 28, pct. 1 se menționează expres: «o asociație sau o fundație poate fi recunoscută de Guvernul României ca fiind de utilitate publică (…)».
Îndeplinind calitatea de Instituție Publică, UDTTMR, potrivit Ordonanței și Statutului ar fi trebuit să guverneze cu respectarea întocmai a dispozițiilor art. 38 (1), lit. c.., numai că, liderul uniunii și staff-ul acestuia din cadrul Consiliului Reprezentanților, ignorându-le, și-a asumat ilegal acest rol fără să aibă calitate și, și-a permis să cheltuiască bugetul pe anul 2016, obținut ilegal prin interpusul Amet Aledin care, la acea vreme deținea funcția de coordonator de credit.
În categoria „pușcăriabil” sunt incluse toți cei care, direct sau indirect au colaborat cu pretinsul președinte și staff-ul acestuia organizând diferite eveniment sub sigla UDTTMR cu fonduri deturnate din bugetele locale sau/și asigurând logistica ca și în cazul Prefecturii Constanța.
Întrucât se apropie data de 13 decembrie, când se va sărbători Ziua Etniei Tătare din România, pe această cale atrag atenția edililor și comunităților tătare la nivel central și afiliate UDTTMR, să nu uzeze ilegal de sigla și numele organizației, în caz contrar, aceștia vor fi trași la răspundere în limitele art. 258, alin. 2, Cod penal.
Acesta fiind motivul pentru care am dovedit cu argumente legale că UDTTMR este Instituție Publică și nu SRL-ul pretinsului președinte și staff-ului acestuia care, potrivit deciziei definitive de Dezinvestire nr. 4241/2017, Eserghep Gelil, membrii Consiliului Reprezentanților, precum și reprezentanții și staff-ul Filialelor, și-au pierdut calitatea de a reprezenta și uza de sigla UDTTMR.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.